Întrebări frecvente

• Ce trebuie sa fac pentru a achizitiona bilete online?

Pentru a achizitiona bilete folosind Vreaubilet.ro este necesar sa va creati un cont.

• Prin ce metode de plata si livrare pot cumpara biletele?

Metodele de plata si de livrare sunt specifice fiecarui eveniment. Organizatorul evenimentului decide in ce fel se achita si se distribuie biletele.

• Cum aflu pentru un eveniment prin ce metode de plata si de livrare pot cumpara bilete?

Dupa ce ati selectat locurile pe care vreti sa le cumparati, inainte de finalizarea comenzii, apar toate metodele de plata si de livrare disponibile. De asemenea, selectandu-le veti vedea si costul total al comenzii (bilete + taxe suplimentare).

• Ce reprezinta taxele suplimentare?

Taxele suplimentare reprezinta efortul de procesare a biletelor si emiterea lor, cat si licentele de folosire a aplicatiilor.

• Nu stiu daca am finalizat o comanda pe site. Cum aflu detalii despre comanda mea?

Dupa ce va autentificati pe site, in sectiunea Contul meu aflati detalii despre comanda dumneavoastra.

• Am incercat sa platesc folosind card bancar dar nu am reusit. Comanda mea apare ca fiind in asteptare. Cum procedez?

Daca starea unei comenzi este in asteptare inseamna ca Vreaubilet.ro asteapta confirmare de la procesatorul de plati. In cazul in care ati parasit pagina procesatorului de plati (euplatesc.ro) fara sa finalizati comanda, din sectiunea Contul meu puteti relua plata.

• Am completat datele pe site-ul procesatorului de plati insa am primit tranzactie nereusita. De ce?

Un raspuns negativ din partea procesatorului de plati inseamna ca tranzactia dumneavoasta a fost respinsa de catre banca ce v-a emis cardul. Pentru mai multe amanunte, puteti contacta procesatoul de carduri (www.euplatesc.ro).

• Am ales sa primesc biletele electronic, pe email, insa nu am primit biletul. Ce fac?

In primul rand, in sectiunea Contul meu, verificari starea comenzii. Daca ea este confirmata, puteti sa descarcati biletul electronic chiar de acolo. De asemenea, va rugam sa verificati si sectiunea SPAM a casutei dumneavoastra de email.

• Mi-am uitat parola. Ce fac?

In cazul in care v-ati uitat parola, folositi butonul “ai uitat parola?” din partea dreapta sus a paginii. Dupa ce dati click pe “ai uitat parola?” si va scrieti adresa dumneavoastra de email, veti primi un email pentru resetarea parolei.

• De unde pot cumpara fizic bilete?

Biletele pot fi achizitionate fizic din magazinele noastre partenere.

• Am facut o comanda selectand ca modalitate de livrare curierul. Cand voi primi biletele?

Echipa noastra tipareste zilnic comenzile ce au ca livrare curierul. Daca doriti sa schimbati numarul de telefon, il puteti modifica din sectiunea Contul meu.